“Pace celor ce vin, bucurie celor ce raman, binecuvantare celor ce pleaca!”
Doamne, dă-mi ca întru liniştea sufletului să primesc orice-mi aduce ziua de azi.
Ajută-mi Doamne să mă încredinţez cu totul voii Tale cu mine.
Îndrumează-mă şi sprijineşte-mă în fiece clipă a acestei zile.
Orice mi s-ar întâmpla în ziua de azi învaţă-mă să le
primesc cu linişte şi credinţă tare, că toate vin din voia Ta cea sfântă.
Îndrumează Tu gândirile şi simţirile mele în toate
cele spuse şi făptuite de mine.
Fă ca în faţa întâmplărilor neaşteptate de tot felul să nu uit că toate de la Tine sunt.
Învaţă-mă ca să-i socotesc pe toţi fraţii mei de aici cu dreptate şi înţelegere şi să nu supăr sau să chinuiesc pe nimeni.
Dă-mi Doamne să duc greutatea zilei cu tărie şi să
primesc tot ce vine în ziua aceasta.
Îndrumează Tu voia mea şi învaţă-mă să mă rog, să
cred, să nădăjduiesc să iert şi să iubesc.
Amin.
„POMENEŞTE-MĂ, DOAMNE, CÂND VEI VENI ÎNTRU ÎMPĂRĂŢIA TA!” (Luca 23, 42)
„Doamne şi Stăpânul vieţii mele, duhul trândăviei,
al grijii de multe, al iubirii de stăpânire

şi al grăirii în deşert nu mi-l da mie.

Iar duhul curăţiei, al gândului smerit, al răbdării şi
al dragostei, dăruieşte-l mie, slugi Tale.


Aşa Doamne, Împărate, dăruieşte-mi ca să-mi văd greşalele mele şi să nu osândesc pe fratele meu,
că binecuvântat eşti în vecii vecilor. Amin”.

CRUCE FACATOARE DE MINUNI DIN ATENA

06.03.2014

IMPRESIONANT... PLANG ICOANELE MAICII DOMNULUI CAT SI DOMNULUI IISUS HRISTOS IN UCRAINA SI RUSIA


Ένα απίστευτο φαινόμενο συντελείται τις τελευταίες ημέρες σε Ορθόδοξους ναούς της Ρωσίας και της Ουκρανίας. Δεκάδες εικόνες… δακρύζουν ταυτόχρονα.
Όπως μεταδίδουν τοπικά Μέσα Ενημέρωσης, σε πολλούς Ναούς τόσο της Ρωσίας όσο και της Ουκρανίας, πολλές ιερές εικόνες, του Χριστού, της Παναγίας αλλά και άλλων Αγίων, έχουν αρχίσει να δακρύζουν, μετά την κρίση που έχει ξεσπάσει στην Ουκρανία.
Αρκετοί είναι αυτοί που κάνουν λόγο για «μήνυμα από τον ουρανό», το οποίο εκλαμβάνεται ως κακός οιωνός, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που σπεύδουν να προσκυνήσουν τις εικόνες ζητώντας το έλεος του Θεού απέναντι στη μεγάλη κρίση.
Δεν λείπουν ωστόσο και εκείνοι που αντιμετωπίζουν με ιδιαίτερο σκεπτικισμό και επιφύλαξη το φαινόμενο αυτό.
Είναι γεγονός πάντως πώς πολλοί Ορθόδοξοι ναοί, Εκκλησίες και Μονές στην Ουκρανία, κυρίως γύρω από το Κίεβο έχουν μπει στο στόχαστρο εξτρεμιστών, με τους πιστούς να έχουν σχηματίσει «ασπίδα» προστασίας και τη Μόσχα να έχει προειδοποιήσει με επιχείρηση σε περίπτωση πώς καταστραφούν τα ιερά σύμβολα.
Προφανώς η Μεγαλόχαρη και ο Υιός της και Κύριός μας δεν θέλουν να δουν τα πνευματικά Ορθόδοξα παιδιά τους να σκοτώνονται μεταξύ τους από τις δολοπλοκίες Καθολικών και Προτεσταντών, που προκειμένου να βλάψουν την Ορθοδοξία συμμαχούν ακόμα και με το Διάβολο (Ισλάμ)





Un fenomen de necrezut se intampla in ultimele zile in Bisericile Ortodoxe din Rusia si Ucraina.
Zeci de icoane....plang toate deodata.
 Asa cum transmit cei de la stiri,in multe Biserici din Rusia cat si din Ucraina,foarte multe Sfinte Icoane ale Lui Hristos si Maicii Domnului dar si ale altor Sfinti au inceput sa lacrimeze,dupa criza ce a inceput sa fie in Ucraina.
Destui sunt cei ce vorbesc si zic ca este transmis un...<< mesaj din cer>>care aduce a semn rau,dar..destui sunt si din cei ce se inchina la icoane si cer ajutorul si mila lui Dumnezeu in criza si haosul ce sa creat.
Nu lipsesc nici din cei ce au o parere personala cu o pozitie sceptica la fenomenul acesta..
Faptul este  real ca multe Altare crestine,Biserici si Manastiri din Ucraina,mai ales in jurul Kievului au fost vizate de extremisti( islamisti),iar credinciosii au format ''un scut ''uman de protectie,iar Moscova a avertizat cu interventie militara in caz ca se vor distruge simbolurile sacre ale ortodoxiei.
 Se pare ca Fecioarei Maria si Fiului ei si Domnul nostru nu vor sa vada copii ei crestini sa se omoare intre ei,din intrigile catolicilor si a protestantilor care au scop in a face rau Ortodoxiei chiar luand aliati pe diavol care este( islamul)

traducere admin
http://crestiniisecolului21.blogspot.ro/

Va redau si un filmulet cu stirile din Ucraina 


SURSA
http://www.athensmagazine.gr/portal/newsnpeople/85282#.UxgTzM6KgjJ

Doamne ajuta..
admin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

va rog sa lasati impresiile voastre in scris dupa cele citite pe acest blog..va multumesc

FISIERELE MELE TRILULILU..