“Pace celor ce vin, bucurie celor ce raman, binecuvantare celor ce pleaca!”
Doamne, dă-mi ca întru liniştea sufletului să primesc orice-mi aduce ziua de azi.
Ajută-mi Doamne să mă încredinţez cu totul voii Tale cu mine.
Îndrumează-mă şi sprijineşte-mă în fiece clipă a acestei zile.
Orice mi s-ar întâmpla în ziua de azi învaţă-mă să le
primesc cu linişte şi credinţă tare, că toate vin din voia Ta cea sfântă.
Îndrumează Tu gândirile şi simţirile mele în toate
cele spuse şi făptuite de mine.
Fă ca în faţa întâmplărilor neaşteptate de tot felul să nu uit că toate de la Tine sunt.
Învaţă-mă ca să-i socotesc pe toţi fraţii mei de aici cu dreptate şi înţelegere şi să nu supăr sau să chinuiesc pe nimeni.
Dă-mi Doamne să duc greutatea zilei cu tărie şi să
primesc tot ce vine în ziua aceasta.
Îndrumează Tu voia mea şi învaţă-mă să mă rog, să
cred, să nădăjduiesc să iert şi să iubesc.
Amin.
„POMENEŞTE-MĂ, DOAMNE, CÂND VEI VENI ÎNTRU ÎMPĂRĂŢIA TA!” (Luca 23, 42)
„Doamne şi Stăpânul vieţii mele, duhul trândăviei,
al grijii de multe, al iubirii de stăpânire

şi al grăirii în deşert nu mi-l da mie.

Iar duhul curăţiei, al gândului smerit, al răbdării şi
al dragostei, dăruieşte-l mie, slugi Tale.


Aşa Doamne, Împărate, dăruieşte-mi ca să-mi văd greşalele mele şi să nu osândesc pe fratele meu,
că binecuvântat eşti în vecii vecilor. Amin”.

CRUCE FACATOARE DE MINUNI DIN ATENA

10.07.2012

BINE ESTE A MERGE LA BISERICA SI A CERE LUI DUMNEZEU CELE FOLOSITOARE..




Sarguiti-va fratilor si surorilor , a veni impreuna la biserica . Lasati lucrul mainilor voastre si inaltati-va in Cerul cel mai de sus , pentru ca , iata , biserica cer pamantesc este , intru care ingerii slujesc , nevazut , pe Dumnezeu , impreuna cu oamenii , altarul este locul salasluirii lui Dumnezeu , iar Sfanta Masa , tron al Sfintei Treimi , din care ni se da , spre mancare ,Trupul Fiului lui Dumnezeu si Sfantul Lui Sange , care curatesc si mantuiesc sufletele noastre . Pentru ca Insusi Domnul zice : ,,Cel ce mananca Trupul Meu si bea Sangele Meu viu va fi in veci !'' Drept aceea , pentru viata vesnica sa ne ostenim , mergand la Sfanta Biserica , pentru ca , impreuna cu Proorocul sa cantam : ,,Veselitu-m-am de cei ce mi-au zis mie , in casa Domnului vom merge ''(Ps. 121,1).
Si iarasi : ,, Deschideti-mi mie portile dreptatii si , intrand in ele , voi lauda pe Domnul ''(Ps.177,19).
Si asa vei auzi : Fericiti cei ce locuiesc in casa Ta : in vecii vecilor Te vor lauda .''(Ps. 83,5). Pentru ca zice : ,, In adunari binecuvantati pe Domnul Dumnezeu .(Ps.67,27).
Ca semn de credinta buna este , ca , totdeauna , sa alerge omul la biserica si , cu dese rugaciuni , sa-l faca milostiv pe Dumnezeu , fiindca Insusi Domnul a zis : ,,Cereti si vi se va da'' (Matei.7 ,7).
Si porunceste Dumnezeu oamenilor , sa alerge la biserici , ca la un liman lin , in fata viforului , si , ca la o alinare , de primejdiile lumesti sa vina , caci numai atunci , omul leapada de la sine , toata legatura nedreptatii : mania , invidia , iutimea , clevetirea , uraciunea si gandul cel rau . Si asa , va primi Dumnezeu rugaciunea ta , precum asculta o mama pe fiii sai , si-ti va da tie toate cererile inimii tale,de care vei avea de trebuinta.
Domnului nostru slava , acum si pururea si in vecii vecilor  ! Amin.

http://sanatate.bzi.ro/credinciosii-practicanti-au-o-tensiune-mai-buna-9180








Aici o pilda despre doi vecini , care ziceau ca este bine sa mergi la biserica si sa te rogi...

Erau doi credinciosi , cu mestesugul , cizmari , traind unul aproape de altul.Insa unul avea copii multi , femeie , tata si mama si umbla la biserica in toate zilele si-si chivernisea toate dupa Dumnezeu , din mestesugul sau . Iar celalalt era si el mester , dar fiindca nu umbla la biserica , ci lucra si Duminica , pentru aceea , nici pe sine nu putea sa se chiverniseasca. Deci , invidiind pe vecinul sau , i-a zis lui cu manie :
,, De unde , si cum te-ai imbogatit tu ? Ca eu ma silesc in mestesugul meu mai mult decat tine , si cu totul , am saracit.'' Iar el , vrand sa-l faca si pe acela sa mearga la biserica , i-a zis lui :
,,Iata , eu merg la biserica si , acolo , aflu aur aruncat pe drum si , de atunci , cate putin , m-am imbogatit . Ci de vei voi sa vii mereu cu mine , eu te voi chema si , orice vom afla , tu sau eu , sa le impartim pe jumatate. ''  Iar acela , crezand , a inceput sa mearga cu dansul. Si , mergand el la biserica , totdeauna ,l-a  binecuvantat pe el Dumnezeu si s-a imbogatit . Dupa aceea i-a zis lui acel bun sfatuitor : Oare, stii , frate , cat de mult ti-a folosit sufletului tau si averii tale, un cuvant intelept , de la Dumnezeu.
Dar sa ma crezi pe mine n-am aflat pe drum ,ca ti se parea ca eu umblu dupa aur.Dar , de vreme ce Dumnezeu a zis : Cautati , mai intai Imparatia Cerurilor si toate celelalte se vor adauga voua pentru aceea ti-am grait tie asa.
Deci ,chiar de am mintit , iata , ca n-am gresit , fiindca am izbandit si ai castigat. ''
Iar , de aceasta afland , preacuviosul papa si patriarh a Alexandriei , Ioan cel Milostiv , l-a facut , pe acesta , bun sfetnic si preot pentru ca vrednic era si cinstitor de Dumnezeu .Dumnezeului nostru slava , acum si pururea si in vecii vecilor !Amin.



Cand biserica lui Dumnezeu te cheama la rugaciune , sa lasi lucrarile cele pamantesti si sa te sui la cerul cel pamantesc , cu tragere de inima . Sa mergi la hrana cea sufleteasca , ca Petru si Ioan , la mormantul Domnului . Iar , dupa ce vei merge la sfanta biserica , sa gandesti , oare , n-ai suparat pe cineva , in mersul tau la vreun lucru oarecare ? Apoi , in tot chipul , sa te sarguiesti sa gonesti ceata maniei si , asa , frumusetea rugaciunii va lumina , ca soarele , sufletul tau . Sa nu zici : ,, Am gresit mult si sunt nelegiuit si nu pot sa cad inaintea lui Dumnezeu. '' Nu deznadajdui , adica , ci inceteaza de-a mai gresi , de acum inainte , si , cu puterea Milostivului Dumnezeu , nu vei fi rusinat.
Daca vrei sa ai pocainta adevarata , apoi , s-o arati pe ea si cu fapta . Adica , de te caiesti de mandrie , arata smerenie.. de te caiesti de betie , arata pazire ...  de te caiesti de desfranare , arata curatie... Ca zice Scriptura : ,, Fereste-te de rau si fa bine '' (Ps.33,13).
Preotilor lui Hristos , propovaduitorilor Cinei Lui cele de taina si impartitorilor Trupului Sau , cinste sa le dai.
Episcopilor si pastorilor turmei oilor Lui, celor cuvantatoare , sa-ti pleci capul si sa-i rogi sa-ti dea tie binecuvantarea lor.Sa iubesti pe Domnul tau , din tot sufletul pentru ca frica Lui sa vie in inima ta.
Drept sa fii si adevarat , bland si smerit in toate ,supus si plecat.
Iar mintea indreptandu-ti la cer , fii umil fata de Dumnezeu , fii cinstitor de oameni , celui mahnit... mangaietor ,rabdator sa fii in sipite , milostiv si indurat ... spre saraci , hranitor si primitor de straini... cu grija fata de Dumnezeu , flamand si insetat de dreptate si linistit , neiubitor de slava , nici iubitor de aur , nici mandru , ci de Dumnezeu temator , gata la poruncile Lui , ca inaintea Imparatului , bland la raspunsuri , deseori rugator catre Dumnezeu ,ostenitor la cunoastere, neosandind pe nici un om , ajutator celor napastuiti si nefatarnic sa fii. Si asa , vei face... fiu al Evangheliei si fiu al Invierii si mostenitor al vietii ce va sa fie ,Dumnezeului nostru slava !


sursa.. proloagele si vietile sfintilor

Doamne ajuta


4 comentarii:

  1. slava mintilor noastre, si mainilor noastre, ca ele au facut totul. drumurile nu se fac cu rugaciune, se fac cu munca; descoperirile in stiinta nu se fac cu rugaciune, ci se fac cu munca. de fapt, nu cunosc un singur lucru rezultat din rugaciune, ci doar din munca, tenacitate, perseverenta. oricine iti spune diferit, te minte!

    RăspundețiȘtergere

va rog sa lasati impresiile voastre in scris dupa cele citite pe acest blog..va multumesc

FISIERELE MELE TRILULILU..