“Pace celor ce vin, bucurie celor ce raman, binecuvantare celor ce pleaca!”
Doamne, dă-mi ca întru liniştea sufletului să primesc orice-mi aduce ziua de azi.
Ajută-mi Doamne să mă încredinţez cu totul voii Tale cu mine.
Îndrumează-mă şi sprijineşte-mă în fiece clipă a acestei zile.
Orice mi s-ar întâmpla în ziua de azi învaţă-mă să le
primesc cu linişte şi credinţă tare, că toate vin din voia Ta cea sfântă.
Îndrumează Tu gândirile şi simţirile mele în toate
cele spuse şi făptuite de mine.
Fă ca în faţa întâmplărilor neaşteptate de tot felul să nu uit că toate de la Tine sunt.
Învaţă-mă ca să-i socotesc pe toţi fraţii mei de aici cu dreptate şi înţelegere şi să nu supăr sau să chinuiesc pe nimeni.
Dă-mi Doamne să duc greutatea zilei cu tărie şi să
primesc tot ce vine în ziua aceasta.
Îndrumează Tu voia mea şi învaţă-mă să mă rog, să
cred, să nădăjduiesc să iert şi să iubesc.
Amin.
„POMENEŞTE-MĂ, DOAMNE, CÂND VEI VENI ÎNTRU ÎMPĂRĂŢIA TA!” (Luca 23, 42)
„Doamne şi Stăpânul vieţii mele, duhul trândăviei,
al grijii de multe, al iubirii de stăpânire

şi al grăirii în deşert nu mi-l da mie.

Iar duhul curăţiei, al gândului smerit, al răbdării şi
al dragostei, dăruieşte-l mie, slugi Tale.


Aşa Doamne, Împărate, dăruieşte-mi ca să-mi văd greşalele mele şi să nu osândesc pe fratele meu,
că binecuvântat eşti în vecii vecilor. Amin”.

CRUCE FACATOARE DE MINUNI DIN ATENA

09.04.2013

DOCUMENTAR IMPOTRIVA GAZELOR DE SIST..NU VA LASATI INTIMIDATI SI SA FACEM REVOLTE IMPOTRIVA LOR












GASLAND (subtitrare in romana) - DOCUMENTAR despre efectele grave ale exploatarii gazelor de sist prin fracturare hidraulica from Gheorghe Filip on Vimeo.





SA LUAM AMINTE FRATILOR SI LA CELELATE TARI CARE AU REFUZAT ACESTE COMPANII DE GAZE CARE DISTRUG TOTUL PENTRU BANI SI NUMA PENTRU BANI..SA NU NE VINDEM TARA PENTRU CARE AU MURIT STRAMOSII NOSTRI CA NOI ASTAZI SA AVEM UNDE TRAI IN PACE SI LINISTE CU CREDINTA NOASTRA IN DUMNEZEU..DECI SA ACTIONAM ACUM CA SA NU NE PARA RAU PE MAI TRAZIU CA SI LA ACESTI OAMENI DIN FILMULET UNDE LA ROBINETE DE APA POTABILA AU FOC SI GAZE..E DE RAS DAR SI DE PLANS..CE VOR FACE URMASII NOASTRI ,COPII NOSTRI,ESTE FORTE USOR SA NUMERI BANII ,DAR ESTE FOARTE GREU SA ITI STERGI MUSTRAREA DE CONSTIINTA..DACA O MAI AVEM SI PE ASTA..SA NE FEREASCA DUMNEZEU DE ASA CEVA..CA MI SE PARE CA TRAIM IN TRUP DEJA MORTI FIIND  IN PACATE..

Doamne ajuta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

va rog sa lasati impresiile voastre in scris dupa cele citite pe acest blog..va multumesc

FISIERELE MELE TRILULILU..